Doğayı bir yol haritası olarak kullanarak Zipp, rüzgar tüneli, CFD ve gerçek dünya testlerini kullanan 454 NSW Disk freninin titiz aero geliştirme sürecine başladı. Sonuç, doğanın en zarif tasarım çözümlerini alan 53 / 58mm derinlikte jant şekli olup, mühendislik hassasiyetini, önceden yapılmışlardan farklı olarak gerçekleştiren bir tekerlek sağlamak için birleştiriyor.
El'de üretilen 454 NSW Disk-freninde görsel açıdan en çarpıcı ve işlevsel açıdan önemli biomimicry kaynaklı yenilik, Sawtooth T 'dır.
Bu patentli jant şekli, geleneksel aero jantların yapamadığını yapar ; AeroBalance'ın en üst seviyedeki aerodinamik sürüklenmesini ve yanal kuvveti aynı anda azaltır. Sawtooth , geliştirilmiş hava akışı için HexFin ABLC eklemler ile birlikte çalışan, jantın iç çapı boyunca patentli fin-şekilli Hiperfoil düğümleri dizisi ile bunu gerçekleştirir.
454 NSW Disk freninde fren yüzeyine ihtiyaç duymadan, HexFin ABLC dokuyu jantın Hiperfoil düğümlerinden jantın dış kenarına kadar genişletmeyi başardık.
Bu tasarım aerodinamik sürüklenmeyi azaltırken aynı zamanda çapraz rüzgar frekansınının dökülmesi yoluyla rüzgar girdabı kontrolü de geliştirir. Daha küçük, daha az güçlü, ancak daha öngörülebilir girdapların daha fazla sayıda üretilmesi ile Zipp, üstün stabiliteye sahip bir tekerlek üretti. Jantın aerodinamik yapısını işlevini bozmadan görsel olarak iltifat etmek için Impress baskılı grafikler kenardan kenara uygulanır.
Sonuç, Zipp'in en iyi performans gösteren disk frenli jant seti , hem rüzgar yaw açılarında hem aero-drag azaltma hem de azaltılmış yan kuvvet ile gerçekleştirildi. Bu önemlidir, çünkü daha yüksek rüzgar dönme açısı bisiklet hakimiyetini en fazla etkiler.
Bu ek istikrar, biniciyi daha iyi kontrole ve dolayısıyla rüzgarda çizgiyi tutmaya çalışılan enerjiden tasarruf edilmesine dönüşür. Sonuç,daha hızlı ve daha emin bir sürüş deneyiminizdir.
ÇMEBERİN ÖTESİNDE
NSW'ye özel Cognition Disc-fren grubu, pedal çevirirken veya çevirmiyorken etkin bir şekilde döner. Axial Clutch teknolojisi, kaset gövdesinin dişli çark mandal mekanizmasının geleneksel üç çark milinin yarısı kadar mekanik sürüklenmesini sağlıyor. Bizim titiz şartnamelerimize uygun olarak üretilen İsviçre rulmanlarıyla bir araya getirilen Cognition göbek seti, hızlı olduğu kadar sağlamdır. Ve bu tekerlek seti yolda olduğu kadar çabuk kurulum ve servis yapmak için, göbekleri bir merkez kilitleme diski fren arabirimi ve J-teller kullanacak şekilde tasarladık.
Her Teker şunları içerir:
Zipp Tangente titanyum siyah mil
Zipp val uzatıcısı
Zipp tek tekerlek çantası
Zipp Tangente iç lastik 700c x 20-28mm
Zipp jant şeridi 700c x 20mm
12x100, 15x100 ve 12x142 millere uygun Zipp mil kapakları
Maks. Binici Ağırlığı : 115 kg
Ön jant : 765 gram
Arka jant : 850 gram
Maks.lastik basıncı: 125 psi
Teller : Sapim CX Ray J-Bend